15 תשובות
בכלל לא. לכולם יש.
הגוף שלך לא מגעיל, לא משנה מה.
כמעט לכולן יש סימני מתיחה.. עם הזמן הם מתבהרים.
סימני מתיחה זה טבעי, מי שנגעל מזה הוא סתם דפוק
לא
ממש לא, סימני מתיחה זה סבבה והם גם דוהים עם הזמן.
זה לא מגעיל.
לא
סימני מתיחה יש כמעט לכולן, זה טבעי
לא זה נורמאלי
כמו שקנדריק אמר תראי לי משהו טבעי ...
לו מגיל
גם לי יש בחזה ובתחת, זה נורמלי זה מעיד שהתחת גדל.
גם לי יש... זה טבעי?
אנונימית