3 תשובות
להיות בחמות זה לא תמיד דבר טוב, לרוב השאלות שאני רואה בחמות הן ממש מפגרות.
כי סנדי צריכה לשאול שאלות טיפשות כאלה ומציחקות ותוך כדי מעניינות כדי שכולם ינעצו כולל כולל אני!
כי העולם אכזר
באותו הנושא: