3 תשובות
צריכה אנשים שיהיו איתך
באותו מצב בדיוק. זה באמת בלתי נסבל. אבל תזכרי שבכל זאת זה רק מחזור, עם כמה שהוא קשה לפעמים- צריך לדעת לשרוד אותו. אני לרוב מעבירה את הדיכאון בשמיעת שירים, לראות טלוויזיה והכי הרבה ישנה וכו'.
וואי זה קורה לי כל הזמן פשוט תתמקדי בדברים הטובים
באותו הנושא: