11 תשובות
כן אכפת לי באיזשהו מידה.
בסופו של דבר זה מה שמסתכלים עליו לרוב אז..כן.
בסופו של דבר זה מה שמסתכלים עליו לרוב אז..כן.
לי כן, אני לא יקח גבר לא לטעמי
אנונימית
מין הסתם שלא אצא עם מישהו לא מטופח שאני לא נמשכת אליו
אבל מספיקה לי משיכה בסיסית ולא עכשיו שיעמוד באיזה סטנדרט נדיר/לא הגיוני
אבל מספיקה לי משיכה בסיסית ולא עכשיו שיעמוד באיזה סטנדרט נדיר/לא הגיוני
כמעט ולא
אנונימית
ברור , בזוגיות צריך משיכה חיצונית .
לך לא אכפת מהיופי של חברה שלך?
אנונימי
לא, אם אני באמת אוהבת אותו הוא אוטומטית נהיה יפה בעיניי.
כן
אנונימית
אכפת לי שתהיה משיכה. הוא לא צריך להיות דוגמן על עם גוף חטוב ומושלם.
מספיק שיראה טוב לטעמי...
מספיק שיראה טוב לטעמי...
כן. אבל במידה מסוימת
באותו הנושא: