9 תשובות
לא..
HOH
הכי מגניב וכיף
הכי חפלה
ממש לא פאדיחות. זה אחלה לגמרי
ממש לא :) זה הכי כיף , הם החברים הכי אמיתיים שיהיו לך בחיים:)