9 תשובות
לא..
הכי מגניב וכיף
הלוואי על כולנו
כנל
הכי חפלה
ממש לא פאדיחות. זה אחלה לגמרי
ממש לא :) זה הכי כיף , הם החברים הכי אמיתיים שיהיו לך בחיים:)
באותו הנושא: