5 תשובות
תגידי לו את זה.. העי טוב לדבר ולא לשמור בבטן ותראי מה התגובה שלו.. אנחנו לא מכירים אותו ואנחנו לא הוא, רק אם תשאלי אותו תקבלי תשובה אמיתית וכנה
שואל השאלה:
הוא אמר עם אף אחת זה לא הלך ואיתך כן הן לא רצו אותי ואת החצי השני שלי אבל לפי איך שהוא מספר כאילו הוא מבואס שהן לא זרמו איתו וזה
אנונימית
מאיפה הגעת לזה אלוהים
למה שתהיי רמה מעליו, קודם כל? אתם צריכים להיות שווים לא שאחד יותר טוב מהשני
מה אכפת לך אם הצליח לו או לא
הוא כנראה השתנה ולכל אחד מגיע הבן אדם שמתאים לו
את מתעסקת בשטויות באמת
אנונימית
שואל השאלה:
לא שאני רמה מעליו, אלא רמה מעליהן..אני לא אומרת שאני מעליהן או מעליו ממש לא, אבל אני חושבת שככה הוא מרגיש..ואכפת לי לא במידה מטורפת אבל אכפת לי עם מי אני יוצאת וזה מעניין לדעת למה לא עבד לו ומה הן ראו בו..אני לא הולכת לעשות צעד מטורף או להיפרד בגלל זה פשוט מעניין
אנונימית
יכול להיות שהיה חסר ביטחון איתן והוא ניסה יותר מדי את אומרת שאצלך הוא לא עשה שום דבר מיוחד, אולי זה מה שאפשר לו להראות מי הוא באמת וכשהוא מנסה יותר מדי עם מישהי שהוא לא מכיר אז זה יוצא רע. והוא מבואס כי הן דחו אותו גם את היית מבואסת אם היית מנסה עם בנים והם היו דוחים אותך או לא מעוניינים זה מוריד את הדימוי העצמי והביטחון. בלי קשר לרמה
אנונימית