8 תשובות
כן
כן...
כן
HOH
כן
אם מתרחקים כי נפרדים או מסיימים את זה אז ככל שרוצים לשכוח זה נהיה יותר קל, ולאט לאט אין געגועים (למרות שזה יכול לקחת הרבה זמן) ואם זה לא זה, אז כן הגעגוע מתחזק, כי הבן אדם רוצה אותך איתו כל הזמן כי יש רגש והכל אז כן, את יודעת חח
להפך !!
אם מתרחקים ומנתקים כל מגע ופוגשים אנשים חדשים יש סיכוי טוב לשכוח או לפחות להתגבר, סמכי עליי
אנונימית