8 תשובות
כן רק אם יש רגש אליך
כן
כן...
כן
כן
אם מתרחקים כי נפרדים או מסיימים את זה אז ככל שרוצים לשכוח זה נהיה יותר קל, ולאט לאט אין געגועים (למרות שזה יכול לקחת הרבה זמן) ואם זה לא זה, אז כן הגעגוע מתחזק, כי הבן אדם רוצה אותך איתו כל הזמן כי יש רגש והכל אז כן, את יודעת חח
להפך !!
אם מתרחקים ומנתקים כל מגע ופוגשים אנשים חדשים יש סיכוי טוב לשכוח או לפחות להתגבר, סמכי עליי
אנונימית
באותו הנושא: