3 תשובות
אל תדאג זה רופא אין לך מה להתבייש אבל אתה יכול לקחת את זה בשקית צבעונית...
קחי בשקית אין מה לעשות
אז אל תדאג אפשר לחשוב, זה רק רופא..:p
באותו הנושא: