17 תשובות
זה תלוי מה היא ואני מקווה שלא מוסלמית
אנונימי
שואל השאלה:
חא יודע מה היא נולדה באוקריינה
חא יודע מה היא נולדה באוקריינה
אנונימי
הם לא רוצים שתתבולל...
תקבל את זה
(סורי)
תקבל את זה
(סורי)
דווקא לגייר אוקראינות זה הכי קל זה לא אכפת להן,אז אפשר לנסות
אנונימי
מן הסתם תלוי קודם כל החיבור שלך בין השאר לזהות שלך והזהות היהודית.
חלק מזה זה גם הדעה שלהם בעניין שמירת זהות או כמו שכתבו (התבוללות).
חלק מזה זה גם הדעה שלהם בעניין שמירת זהות או כמו שכתבו (התבוללות).
אנונימי
שיפסיקו לחשוב שדת ועדה זה אומר משהו על הבן אדם ושיקבלו את זה כי זה החיים שלך ואתה אוהב אותה והם לא יכולים להחליט את מי תואהב
שואל השאלה:
הם לא רוצים שהילדים שלי יהיו לא יהודים
הם לא רוצים שהילדים שלי יהיו לא יהודים
אנונימי
אתה יכול פשוט להגיד להם שאתה אוהב אותה ואם הם לא מקבלים אותה אז זאת בעייה שלהם ורק שלהם ושאתה לא תפרד ממנה בגלל זה
הילדים שלך יבחרו בגיל מסויים מה הם רוצים להיות אל תדאג, אלוהים יש אחד אן דבר כזה דת זה הכל חרטה מי שמאמין בלב זה הכי אמיתי ולא בדת
כמה שזה קשה לך אתה צריך לקבל אתזה הם צודקים .
להראות להם את הצד הטוב שלה צד דואג או אחראי
סו וואטאבר. אם אתנ אוהב אותה תישאר איתה.
שים זין.
לדבר איתם.
שייתנו לה צ'אנס לפחות, הם לא יכולים לפסול אותה רק בגלל שהיא לא יהודיה.
תגיד להם שאתה מאושר איתה והיא בן אדם טוב, אפילו אולי תציע להם שתזמין אותה לארוחה אצלכם בבית או משהו- שייראו את הצדדים הטובים שלה.
תנסה באמת לדבר איתם על זה, מאיזו סיבה בדיוק הם מתנגדים לקשר הזה ?
טוב לכם ביחד וזה מה שחשוב אז אם אין ברירה שים פס כי הם חייבים לפחות לנסות.
שייתנו לה צ'אנס לפחות, הם לא יכולים לפסול אותה רק בגלל שהיא לא יהודיה.
תגיד להם שאתה מאושר איתה והיא בן אדם טוב, אפילו אולי תציע להם שתזמין אותה לארוחה אצלכם בבית או משהו- שייראו את הצדדים הטובים שלה.
תנסה באמת לדבר איתם על זה, מאיזו סיבה בדיוק הם מתנגדים לקשר הזה ?
טוב לכם ביחד וזה מה שחשוב אז אם אין ברירה שים פס כי הם חייבים לפחות לנסות.
אל תקשיב להם. מה אם היא אהבת האמת שלך או משהו? היית מוותר על זה רק כי קצת פחות מתאים להורים? את הבחירות שלהם ההורים שלך כבר עשו, אבל אלו הם החיים שלך. הבחירות שלך. אם כל החיים שלך תחייה לפי מה שאחרים אומרים לך זה לא באמת לחיות, זה סתם להתקיים. תעשה את מה שאתה אוהב, מה שעושה לך טוב, אחרי הכל חיים רק פעם אחת.
אל תקשיב לעצות שאומרות "שים *** על ההורים שלך" או "אל תקשיב להורים שלך"
אחרי זה כשהם יהיו הורים זה יחזור אליהם חזרה .
אחרי זה כשהם יהיו הורים זה יחזור אליהם חזרה .
השאלה מאוד פשוטה - יש לך דת , מסורת, זהות, היא חשובה לך? יש לך רצון שזה ימשיך אלא גם עם הילדים? אז ההחלטה צריכה להיות בהתאם .
ברור שאפשר לגייר אותה אבל מן הסתם ביהדות כשאדם מתגייר בודקים שהם באמת מתחבר לדת ולא מאשרים כל גיור. העניין שלזוגיות הזאת יש השלכות. המציאות היא שלא באמת חסר יהודיות בארץ בשביל לחשוב על זה בתור בעיה שאין אפשרות אחרת.
ברור שאפשר לגייר אותה אבל מן הסתם ביהדות כשאדם מתגייר בודקים שהם באמת מתחבר לדת ולא מאשרים כל גיור. העניין שלזוגיות הזאת יש השלכות. המציאות היא שלא באמת חסר יהודיות בארץ בשביל לחשוב על זה בתור בעיה שאין אפשרות אחרת.
באותו הנושא: