6 תשובות
אני לא בן אבל מיידעת שלכל אחד יש שיערות בידיים אפילו לתינוק כך שזה לא אמור להפריע
M.C
אני לא בן אבל אם הייתי זה היה מוריד זה לא יפה לבנות שערות בידיים במיוחד אם הם ממש בולטות
דוגרי, אם השיערות הן שחורות ובולטות אז כן
אנונימי
ואי אם אני אדע שזה לא יוריד להם
אני בהחלט אחשוב עם עצמי
"האם לסבול ולעשות שעווה,או שאני לא אעשה ועדיין אראה יפה"

סתם מתה,
לשאלה,אני בת אין לי מושג אבל אני בהחלט מסתכלת על ידיין של אחרים
(לא שהיידים שלי ואוו)
תשמעי מניחה שכל אחד ומה שהוא מתחבר אליו ומתחבר פחות. אם את מרגישה טוב עם השיער בידיים והוא לא מפריע לך, אותו בחור שיתאהב בך לא יפריע לו גם. מבטיחה לך. הוא יתאהב בך anyway.
לי יש שיער בידיים, אני בלונדינית אבל די שעירה בידיים. הרבה זמן הרגשתי לא בנוח עם השיער ורציתי לעשות שעווה אבל ממש נלחצתי מזה ולא עשיתי. לא הרגשתי טוב עם עצמי בגלל זה אבל ברגע שנהייתי עם חבר שלי וראיתי שזה לא מרתיע אותו אז ממש פיתחתי אהבה עצמית כלפי זה וכבר לא כל כך מפריע לי