5 תשובות
לא כדאי לך לעשות
אני עשיתי, לא היו לי תופעות לוואי.
היתחסנתי ליפני שבוע ולא קרה לי כלום רק היד כאבה לי באיזור כמה ימים
יש באינטרנט תקראי בקיצור היו כמה נערות שקיבלו שיתוק בגללו
אנונימית
באותו הנושא: