4 תשובות
תצייר על בלון פרצוף
גם ככה לא באים הרבה ב יב מה זה משנה
שואל השאלה:
אבל מה להיות לבד כל יב?
אנונימית
אל תדאגי לאט לאט בשנה הזאת כולם יהיו חברים של כולם כי זאת השנה הכי צבועה שקיימת.. כולם מתגבשים וזה אבל הכל בחאווה תראי בערך אחרי בגרויות חורף תתחילו להתגבש כי יש את העבודה על הספר מחזור וטקס סיום ונשף וכו וכו...