6 תשובות
לי יש נזם וכן תעשי זה מעדן את האף מבטיחה שזה לא כואב בכלל
לי זה ממש לא כאב, רק הפעם הראשונה שהחלפתי עגיל
זה לא כואב .. אבל יש סיכוי שיטפונות יכאב לך אם את רגישה ממש אבל הכאב עובר כלכך מהר
זה תלוי ברמת כאב.. לי זה לא כאב
וואי נשבעת שזה לא כאב לי בכלל
עשיתי נזם ובאמת שזה עידן לי את האף ואני כל כך שמחה שעשיתי את זה
כן, לא כל כך כאב, מה זאת אומרת איזה סוג עגיל? הכוונה היא ספטום או נזם? שמעתי שספטום יותר כואב אבל אני לא יודע לי יש נזם