4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי.. תודה ענקית לכולכם עזרתם לי!
אוקיי.. תודה ענקית לכולכם עזרתם לי!
אנונימי
זה כמו להחליק על גלגיליות. רגל אחרי רגל בצורת משולש כלפי חוץ, אני ממליצה שתביאי גרביים ארוכות כי הנעליים טיפטיפה שורטות, וקרדיגן שלא יהיה לך קר. הם נותנים שם כבר הכל ושתהני
לי לקח איזה 15-30 דקות בערך.
תעשי קודם סיבובים ליד המעקה ואז כשיהיה לך יחסית קל, תתחילי להחליק ברחבה.
עדיף משהו לא קצר אבל גם לא עבה. טייץ ארוך וחולצה קצרה. אפשר גם ג'קט כי יש שם מזגן.
תעשי קודם סיבובים ליד המעקה ואז כשיהיה לך יחסית קל, תתחילי להחליק ברחבה.
עדיף משהו לא קצר אבל גם לא עבה. טייץ ארוך וחולצה קצרה. אפשר גם ג'קט כי יש שם מזגן.
מלא זמן זה לא פשוט
באותו הנושא: