התחברות
הרשמה
אני נלחצת ממש בקלות, ואז חושבת על זה יותר מדי ואז נלחצת עוד יותר ברמה שכבר אני מרגישה שקשה לי לנשום.
יש משהו שאפשר לעשות כדי להירגע? אנשים שאני מכירה אמרו לי לעשות מדיטציה או לעשות אמבטיה אבל דברים כאלה לא עוזרים לי אז פחות בכיוון הזה.
9 באוקטובר 2018, 16:41
נשימה
קשיי נשימה
לב
לחץ
תשובה אחת
פשוט לשחרר את הגוף והמחשבות שלך להרגיע את עצמך ולשמוע שירים .
d
danial
באותו הנושא:
מה זה אומר אם אני נלחצת שיש המון אנשים?
בת 17, תמיד מחמיאים לי שאני יפה.. אבל כל פעם שבן מדבר איתי אני ממש נלחצת ואני חושבת שהוא סתם מסתלבט עלי, מה לעשות?
זה מוזר שאני מאוד נלחצת משיחות?
אימא שלי בוכה בטירוף ואני נלחצת מ לעשות??
אם אני נלחצת ממקומות סגורים זה פוביה?
אני ממש נלחצת שאני כותבת משהו בקבוצה של הכיתה
עזרה בבקשה אני נלחצת!
אני נלחצת כבר
אני תמיד נלחצת כשאני עם בנים
הגיוני שאני ממש נלחצת אם אמא שלי לא עונה לי?
איך לדבר עם הקראש בנוחות? תמיד אני נלחצת ומדברת שטויות ונראלי הוא חושב שאני הזויה ממש