6 תשובות
אל תקיא.. לשקר שיש לך כאב גרון או כאב ראש
להוציא לנסות להוציא
תאכל משהו ממלא עד שתכאב לך הבטן ואז תדחוף אצבעות לגרון הכי עמוק שאתה יכול ותנסה להקיא
שואל השאלה:
אני לא מסוגל לשקר להורים... גם אם אני אקיא והם ישאלו אני אגיד שזה פייק
אני לא מסוגל לשקר להורים... גם אם אני אקיא והם ישאלו אני אגיד שזה פייק
אנונימי
תגיד להם את הסיבה האמיתית.
לא ממליצה לך אבל תכניס יד לגרון זה כבר יעשה תעבודה..
באותו הנושא: