12 תשובות
ברור שזה בסדר.
בטח
זה בסדר
ברור אוכל זה החיים
כן זה בסדר.. אכילה רגשית
ברור
גם אני ככה.
ברור
זה לא מומלץ----
זה נקרא 'אכילה רגשית' וזה בסופו של יום עניין רגשי ועניין שבראש
חשוב לספור עד 10 ולהירגע, לשתות מים קרים
גם יוגה תעזור להירגע
זה נקרא 'אכילה רגשית' וזה בסופו של יום עניין רגשי ועניין שבראש
חשוב לספור עד 10 ולהירגע, לשתות מים קרים
גם יוגה תעזור להירגע
קוראים לזה אכילה רגשית ולרוב למי שיש את זה אז אם קורה לו משהו הוא ישר אוכל וז יכול לגרום להשמנה שמתמודדים איתה בעוד אכילה ככה שזה רק מדרדר תנסי למצוא דרכים אחרות לעזור לך
באותו הנושא: