התחברות
הרשמה
אוף אוף אני מרגישה שאני משקיעה לחינם
התחלתי תקופת מבחנים וכרגע אני צריכה ללמוד ולחרוש אבל הראש שלי לא שקט בכלל, המשפחה שלי לא נותנת לי מנוחה, כל היום צעקות, ריבים.. אני בחדר עם הדלת סגורה אבל אני לא מצליחה ללמוד והמבחן מחר.. אני לא יודעת מה לעשות אוף
10 באוקטובר 2018, 20:32
ציונים
בגרות
כיתה
תמיכה
2 תשובות
תלמדי לאט לאט.. זה הברירה היחידה.. תשימי אפילו שירים נעימים ברקע
מ
מנהלת סטיפס לשירותכם
תלמדי לאט עם מוזיקה
אני עושה את זה
ז
זייג ונרופ
באותו הנושא:
אני מקפידה לעשות שיעורי בית ואני משקיעה בהם והחברה הכי טובה שלי אף פעם לא עושה ומבקשת שאני אצלם לה...
אני מרגישה שאני מזניחה את עצמי שאני לא משקיעה ביופי שלי ובלבוש מה לעשות?
למה בכול התשובות שאני משקיעה תנשמה שלי לא נותנים לי פרח?
אם אני לא מציירת ריאליסטי-זה אומר שאני לא משקיעה מספיק בציורים שלי והם לא טובים?
אם אני נהנת לדבר על לימודים זה הופך אותי לחננה? חח כשאני משקיעה בלימודים ומקבלת ציונים טובים אני מרגישה סיפוק
למה אף אחד לא נותן לי פרח למרות שאני משקיעה בתשובות שלי?
המשקל נתקע לי :( כדאי לצאת לרוץ 40 דקות? מרגישה שאני מתאמנת לחינם..
זה מסוכן שמסביב לנקודת חן שלי היא נהייתה ממש ורודה, והנקודת חן נהייתה דהויה והנקודת חן כבר לא מרגישה כמו נקודת חן, אלא כמו משהו מחוספס כזה
אני משקיעה בעצמי הרבה ונראית טוב ויש לי ביטחון אבל כשאני ליד חברות שלי או לייד בנות אחרות אני מרגישה חוסר ביטחון שאני פחות יפה מהן או טובה מהן מה לעשותת?
רק לי קורה לפעציםב אתר שאני כותבת הודעה ומשקיעה וכשאני שולחת שה לא לוחץ על הכפתור?
הגיוני שאני לא משקיעה בלימודים כי..