8 תשובות
אני.
ואני גאה בעצמי שאני אומרת את זה.
כופיים!
לי לא אכפת
וואלה? אכפת לי מה חושבים עליי! כי אם אכפת לי מעצמי, סימן שאכפת לי ממה שאחרים יחשבו, כי אני לא אסתובב ברחוב עם פיגמה וקשרים בשיער ואגיד שi dont care כי זה הורס את התדמית שלי כבן אדם כל בן אדם צריך להיות מסודר, ואין אדם שלא אכפת לו מה חושבים עליו
לי אכפת יותר מידי...
your__qween אין לי בעיה להסתובב ברחוב עם פיגמה וקשרים בשיער (הייתי בקניון פעם עם פיגמה) אבל אני לא עושה את זה כי לא בא לי אני אוהבת להיראות טוב ולא בגלל אנשים אחרים בשביל עצמי
לא אכפת לי מה חושבים עליי הם יכולים לחפש.
לא הגעתי לרמה הזאת
בן אדם שממש ממש לא אכפת לו מה חושבים עליו זה מראה שיש לו קצת בעיות חברתיות..אדם נולד יצור חברותי שאמור להתעניין בדעות אחרים עליו...כמובן לא באופן קיצוני, הוא לא אמור לסדר את חייו לפי שעות אחרים, אבל בהחלט אמור לעניין אותו דעות אחרים עליו. לפי דעתי בכל אופן..
באותו הנושא: