4 תשובות
לא חושב שזו עבודה קשה, סביר להניח שיקבלו אותך, בהצלחה :)
לא כדאי לך בכלל אחותי עבדה שם וזה סיוט את גם מחויבת בתור עובדת לנקות את השירותים
וגם המשכורת לא משהו משהו
אני עובד שם לא צריך ניסון והכול יש כאלה שבשבילם העבודה קל וכאלה שבשבילם קשה
אז לא יודע המשכורות בעיר שלי היא 23 הקטע עם המשמרות ממש נוח אני קובע רק מתי שאני רוצה ואם יש לי משמרת עם חבר אז זה מצחיק וכיף אם לא אני מתפלל לסוף כי משעמם לי
אני בן 16
אז לא יודע המשכורות בעיר שלי היא 23 הקטע עם המשמרות ממש נוח אני קובע רק מתי שאני רוצה ואם יש לי משמרת עם חבר אז זה מצחיק וכיף אם לא אני מתפלל לסוף כי משעמם לי
אני בן 16
אנונימי
באותו הנושא: