5 תשובות
הם בחיים גם לא יצליחו להבין, רק למי שיש את זה יוכל להבין
אף אחד לא מצליח להבין את זה כל עוד הוא לא עובר את זה וזה ממש קשה..
שואל השאלה:
הם חושבים שזה ככ קל
אנונימית
הם לא יודעים כי אף אחד לא אומר להם. זה כמו שאני אשאל:"מה הקטע שאנשים לא מבינים מה זה טרנסג'נדרים? הם חושבים שזה קל לבוא ולשנות את המין?"
רק למי שיש את זה יבין
זה קל לחשוב שזה קל