התחברות הרשמה

יש פה כאלה ששומעים את הבילויים?

15 באוקטובר 2018, 20:13
להקותרוקשירהזמריםשירים יפים    
6 תשובות
מראה נוכחות
אנונימית
אני
D
Doomed
אני ! ! !
ב
ביקשו כינו ואין
אני
L
Lucy in the sky with diamonds
שלום
אנונימית
אניי!!
מ
מכחישה את הקרינג'
באותו הנושא:
יש פה כאלה ששומעים רוק?
רק לי נמאס מכל שירי המיינסטרים האלה ששומעים בכל מקום?
יש פה כאלה ששומעים קייפופ והם לא פריקים?
למה אלה ששומעים פה מטאל וכל מה שדומה חשים תעצמם "מלכי המוזיקה"?
רק אותי מעצבנים כל אלה ששומעים או טוענים ששומעים מוזיקה קלאסית?
יש פה כאלה ששומעים ואוהבים lil peep?
יש פה כאלה ששומעים את המוזיקה של בילי אייליש?
יש כאן כאלה ששומעים backstreet boys?
האלה ששומעים פה מטאל..מה דעתכם על שילוב כזה בשיר?
תנו לי שמות יפים של בנות, אבל לא כאלה ששומעים הרבה כמו נועה
יש כאלה ששומעים שירים היום?