3 תשובות
תשימי משחת עיניים ואלכוהול
לי היה אינפקציה אז פשוט הורדתי את העגיל אבל מה שאת יכולה לעשות זה ללכת למקום של פירסינגים (איפה שעשית אם עשית במחט) ואם לא עשית במחט לכי פשוט לאחד שאת מכירה ויודעת שהוא טוב הוא כבר יגיד לך מה לעשות (אני אישית הלכתי לאיציק ברחובות הוא עשה לי חדש ואני כבר הרבה זמן עם העגלי והוא מחזיק ממש טוב ללא אינפקציות) ועשיתי כמה עגילים כבר אצלו וכולם טובים
לי הייתה אינפקציה לאיזה חודשיים ורק בשבועיים האחרונים שמתי משחה וזה עבר