7 תשובות
כן קר שם מאוד בלילה
אבל יותר נוראה מהקור זה הדעאש גם לא נעים ולפרנס מדינת אויב אפילו יותר לא נעים
ממליץ בחום לטוס לכל מקום אחר בעולם
אבל יותר נוראה מהקור זה הדעאש גם לא נעים ולפרנס מדינת אויב אפילו יותר לא נעים
ממליץ בחום לטוס לכל מקום אחר בעולם
זה נפוץ אבל פחות. בסיני תמיד חם וקר בו זמנית (הכוונה היא שבבוקר תמיד חם ובערב תמיד קר, כי זה אקלים מדברי. זה ככה גם בקיץ)
מה זאת אומרת חיה?
אני הייתי בסיני, על החופים בטוח לגמרי דעא"ש בכלל באמצע המדבר בצד השני, ומה הבעיה לפרנס מצרים? הם ממש נחמדים.
מומלץ בחום לנסוע לסיני
אני הייתי בסיני, על החופים בטוח לגמרי דעא"ש בכלל באמצע המדבר בצד השני, ומה הבעיה לפרנס מצרים? הם ממש נחמדים.
מומלץ בחום לנסוע לסיני
הם מוצאים פיגועים בכל המדינה כל הזמן זה נכון שהאיזור שליטה שלהם הוא בצפון סיני קרוב לישראל אבל זה לא מונע מהם להתפוצץ בכל המדינה
ברור שהם נחמדים אלייך הם רוצים תכסף בסופו של דבר הם ערבים אנטישמים ומשלימים את המיסים שלהם למדינה אויבת
חברים של המשפחה שלנו היו שם בפיגוע בגלל זה לא הסכימו לי לסוע עם חברים לשם לפני חודשיים
ממליץ בחום לא להתקרב
ברור שהם נחמדים אלייך הם רוצים תכסף בסופו של דבר הם ערבים אנטישמים ומשלימים את המיסים שלהם למדינה אויבת
חברים של המשפחה שלנו היו שם בפיגוע בגלל זה לא הסכימו לי לסוע עם חברים לשם לפני חודשיים
ממליץ בחום לא להתקרב
איזה שטויות^
בוא ותפרט לי בדיוק מה שטיות
אתה ילד בן 13 מה אתה מבין
אתה ילד בן 13 מה אתה מבין
מי משנינו היה בסיני?
באותו הנושא: