5 תשובות
שעתיים שלוש ואין עזה
עניין של שעות
תוך שניה זה נעלם . זה איזור בגודל שמספיק רק טיל הכי בינוני שיש לישראל.
שבוע גג
ולהורוג את האנשים? 5 דקות. פינוי האנשים? שבוע-שבועיים. (ומלא הרוגים מהצד שלנו). שלא נדבר על מה יקרה אחרי זה בעולם
אנונימי