8 תשובות
תכסי את עצמך בשמיכה הוא התכוון ולכי למיטה.
דאג לך כי יש גם שוטרים גברים אמר לך תכסי את עצמך כי היה קר ובכללי מדאיג לראות ילדה קטנה מסתובבת לבד בלילה
תכסי את עצמך מכוונה שזה חשוף שאר הדברים מדאגה שלילה ובמיוחד עם הלבוש הזה מסוכן ומחר יש בית ספר
שואל השאלה:
ההורים לא יודעים הם בחול .
זה היה סיטואציה די מוזרה ומלחיצה כזאת כי הייתי לבד ברחוב פתאם עברה ניידת, נבהלתי.
ההורים לא יודעים הם בחול .
זה היה סיטואציה די מוזרה ומלחיצה כזאת כי הייתי לבד ברחוב פתאם עברה ניידת, נבהלתי.
אנונימית
יכול להיות שהוא גם בסהכ דאג לך כי יש הרבה סוטים, נרקומנים וכולי במיוחד בלילה, ולבוש חשוף מושך תשומת לב
הוא סהכ דאג לך שאת עוד קטנה ולבד בחוץ בשעה כזאת -_-
אני חושבת שעיקרון זה מדאגה, הוא ראה שאת ילדה ואמר לך לא להתלבש חשוף כדי שאף אחד לא יטריד אותך ושתלכי לבית ספר, בעיקרון הוא רצה להחזיר אותך לדרך הנכונה- ללכת לביס ולא להסתובב במקומות רעים. אני לא יודעת אם זה ממקומו להגיד לך את זה אבל אני באמת לא חושבת שיש פה כוונה רעה:)
הוא שוטר. חלק מהתפקיד שלו הוא שמירת ביטחון האזרחים - ומכאן לוודא שלא יאונה לך רע תחת השגחתו. כאשר הוא הבחין בך - ילדה בת 14 - הולכת לבדך ברחוב, בלבוש חושפני, בשעה מאוחרת, הייתה לו חובה מוסרית וחוקית להזהירך.
שתביני, אולי זה לא מתוקף סמכותו לומר לך איך להתלבש, אבל זה כן מתוקף סמכותו להזהיר אותך מפני הסכנות העומדות בפנייך. סכנות שגוברות בסיטואציות כמו זו שתיארת.
אדם שומר חוק נורמטיבי ומוסרי לא יטריד אותך במקרה כזה (או בכלל), אבל אדם קצת פחות שומר חוק עלול להטריד אותך או חלילה גרוע יותר. הימצאותך בסיטואציה בה מקרה כזה סביר יותר להתרחש (לילה, מיקום לא מפוקח, נערה צעירה -ולכן פגיעה - לבוש באופן שעלול למשוך תשומת לב לא רצויה...) מחייבת את השוטר להזהיר אותך מפני אלו.
הוסיפי לכך אינסטינקט של מבוגר לנסות לייעץ לצעירה נגד התנהגות שעלולה לסכן אותה ואת העתיד שלה...
אני מציע שלא תייחסי יותר מידי חשיבות לאופן בו השוטר הזהיר אותך, ותתמקדי בחשיבות השאלה למה הוא היה צריך להזהיר אותך - ומה היה קורה אם היית נתקלת במישהו שמעוניין קצת פחות בטובתך...
שתביני, אולי זה לא מתוקף סמכותו לומר לך איך להתלבש, אבל זה כן מתוקף סמכותו להזהיר אותך מפני הסכנות העומדות בפנייך. סכנות שגוברות בסיטואציות כמו זו שתיארת.
אדם שומר חוק נורמטיבי ומוסרי לא יטריד אותך במקרה כזה (או בכלל), אבל אדם קצת פחות שומר חוק עלול להטריד אותך או חלילה גרוע יותר. הימצאותך בסיטואציה בה מקרה כזה סביר יותר להתרחש (לילה, מיקום לא מפוקח, נערה צעירה -ולכן פגיעה - לבוש באופן שעלול למשוך תשומת לב לא רצויה...) מחייבת את השוטר להזהיר אותך מפני אלו.
הוסיפי לכך אינסטינקט של מבוגר לנסות לייעץ לצעירה נגד התנהגות שעלולה לסכן אותה ואת העתיד שלה...
אני מציע שלא תייחסי יותר מידי חשיבות לאופן בו השוטר הזהיר אותך, ותתמקדי בחשיבות השאלה למה הוא היה צריך להזהיר אותך - ומה היה קורה אם היית נתקלת במישהו שמעוניין קצת פחות בטובתך...
באותו הנושא: