11 תשובות
לא
אבל אתה סתם אומר חח
שואל השאלה:
למה לצחוק אליי
שואל השאלה:
מה למה קולם חושבים כחה
טוב זה לא מצחיק יותר תכתוב נורמלי
שואל השאלה:
מה....
אתה סתם עושה נו.
וכן למי שיש אתזה אני אקבל אותו כמו שהוא
שואל השאלה:
טוב.....
אני מתה על הספאמרים האלה זה פשוט מצחיק שהם חושבים שזה מצחיק מישהו
שואל השאלה:
טוב....
טלך לביט ספר וטלמד לחתוב (קמוני)
אנונימית
עני מכבלת עותך עיך שעתה