77 תשובות
תקולל פרי הפלטיפוס!
בסוף העולם
!eat my shorts
אהה לא הבנתי נכון את השאלה
חשבתי שהתכוונת למה היו המילים האחרונות
חשבתי שהתכוונת למה היו המילים האחרונות
האהא נתראה בעולם הבא לוזרים!
אולי בעולם הבא אהיה בת
אנונימית
"אין מחיר לחופש"
זה המשפט הראשון שאמרתי כשניצלו לי החיים ומישהי בלארוסית הצילה לי את החיים בוורשה
זה המשפט הראשון שאמרתי כשניצלו לי החיים ומישהי בלארוסית הצילה לי את החיים בוורשה
נתראהה פראיירים
its time to... say goodbye
(מהשיר למי שלא הבין)
(מהשיר למי שלא הבין)
אהבתי את כל המשפחה שלי ולעולם לא אשכח...
אנונימי
רביוליו רביולי מוסוליני היה איש טוביולי
freedom!!!!!
i love you
אני עובר לגן עדן, תאכלו ת'לב!!!!
שמע ישראל.
זה גם תמיד נפלט לי כשאני נבהלת או משהו.
זה גם תמיד נפלט לי כשאני נבהלת או משהו.
איי לאב יוו
סתם
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחדד
סתם
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחדד
"רק רציתי שתדעו שתמיד שנאתי אתכם"
"אל תסתכלו לי בהסטוריה של הגוגל"
מה שכתוב בתגובה הראשונה. והמשך "אני אוהבת אותך בורא עולם"
אנונימית
או צ'יקו צ'יקו סאן מי פוליטיקנהה
in case dont see u, good afternoon good evening and good night
jb remember me!!!!
סייקו, אהבתי אותך. הגעת לחמות.
סוף סוף הרגע שחיכיתי לו כל חיי קורה
אנונימי
שאני אוהבת את כולם
"לילה טוב"
תנו לי להאמין שאני אמות בשנתי
תנו לי להאמין שאני אמות בשנתי
המבורגר
תגידו למקס שישרף
*****(קראש) אני אוהבת אותך
טוסט עם קטשופ
אנונימית
תנו לי מנגו
כנראה שאצחק כי אני צוחקת תמיד
בובי בוטן
השארתי את כל החסכונות שלי מתחת ל... (בקטע הזה אני מתה)
אני מצטערת, אני אוהבת אותכן, ואת תהיי בסדר בלעדי. להתראות..
לול אני מתה
oh shit
"וואי איך בא לי קרמבו"
אנונימית
the show must go on
היה טוב וטוב שהיה
now i know
אני לוקח את ישו כמושיע שלי וכאל שלי וכל מה שצריך לומר
אנונימי
"תזכרו שאני אוהבת אתכם. "
אני רעב
אנונימי
שנאתי אתכם
להתראות
bye losers
לא אגיד שום דבר, לאף אחד לא באמת יהיה אכפת אם אמות.
i don't feel so good....
וואלה צודק אחי
יאללה ביי יי יי
יאללה ביי יי יי
אנונימית
ככ שמע ישראל
או "n-never g-gonn-na g-give you up-p"
סוף סוף! חיכיתי לזה כל כך הרבה ז... *מתה*
למה התגייסתי
אנונימית
אני אוהבת את ...
לא בטוחה עדיין, זה יהיה
"יש לי משהו ממש חשוב להגיד" או "מייגן"
הא הא מי מבין הא
^צרצרים^
^500 מינוסים^
"יש לי משהו ממש חשוב להגיד" או "מייגן"
הא הא מי מבין הא
^צרצרים^
^500 מינוסים^
*צוחקת* אתם צריכים לראות את הפרצוף שלכם
שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד
ואני יגיד תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות לחיות 12+ שנים ושיתן לי את הזכות להיות בריאה ושלמה בעולם הבא
ואני יגיד תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות לחיות 12+ שנים ושיתן לי את הזכות להיות בריאה ושלמה בעולם הבא
זה היה שווה את זה!
כנראה "אל תגעו בי!" או משהו
הסיכויים שלי להרצח באמצע הרחוב אחרי אונס מאוד גבוהים
הסיכויים שלי להרצח באמצע הרחוב אחרי אונס מאוד גבוהים
אנונימי
"זה אני ששרפתי את הטוסט בליל אמש"
סקאדוש
well fuck
אנונימית
"i never lost my virginity because i never lose"
רגע דודו!!!! אל תשכח לבוא לי מלמעלהה!!!!
אנונימית
לילה טוב . אמרתי לאח שלי :/
נתראה בעולם הבא
בלה צאו בלה צאו בלה צאו צאו צאו
אנונימית
אני יודעת שאהבתם אותי
הגיע הזמן!
לפני שאני הולכת, רק רציתי להגיד לך אמא: הטוסטים שאת מכינה לי תמיד שרופים
*מתה*
*מתה*
fuck it,בזמן האחרון אני אומרת את זה יותר מידי
אל תבדקו את ההיסטוריית חיפושים שלי
אנונימית
תכלס אם זה היה ליד בנאדם שאני אוהבת והוא אוהב אותי הייתי אומרת שימשיך לחיות ואני תמיד אהיה איתו אפילו אם הוא לא רואה אותי
fxp יותר טוב
אני חייבת לשירותים
סליחה על חוסר המקוריות,העתקתי מפרדי מרקורי אבל זה לא אשמתי שזה פשוט מדהים
סליחה על חוסר המקוריות,העתקתי מפרדי מרקורי אבל זה לא אשמתי שזה פשוט מדהים
אנונימית
"אני חושבת שזה זמן נחמד להגיד שאני נמשכת גם לבנות ביוש ביצס"
אנונימית
באותו הנושא: