3 תשובות
טוב היא רוצה לחיות כמו כל בנאדם רגיל
את צריכה לכבד את זה
את צריכה לכבד את זה
אנונימית
היא בן אדם קודם כל ואולי לא היה לה מצב רוח או שסתם לא היה לה כוח.
זה בסדר
זה בסדר
יש לה חיים...
זה הזמן הפנוי שלה, היא רוצה לנצל אותו כראוי כמו כל בן אדם אחר ולא להצטלם עם אנשים.
זה הזמן הפנוי שלה, היא רוצה לנצל אותו כראוי כמו כל בן אדם אחר ולא להצטלם עם אנשים.
באותו הנושא: