8 תשובות
שזב לא לטעמך
שאת לא אוהבת את זה
אלכהול זה מגעיל מתרגלים לזה אבל
תשתי עוד את תיהני
בהתחלה זה לא טוב אבל אחרי זה זה מדהים באימא שלי
בהתחלה זה לא טוב אבל אחרי זה זה מדהים באימא שלי
אנונימי
שאת לא אוהבת את זה, מה זה אמור להגיד?
חבל שאני לא כמוך אלכוהול טעים לי רצח....
ככה זה בהתחלה תמיד
אנונימי
זה אומר שאת לא מוכנה לשתות אלכוהול. ואל תנסי בכוח.
גם אני לא סובלת את הטעם של אלכוהול. אחותי אוהבת את זה, לי זה מר ודוחה.
בת כמה את?
גם אני לא סובלת את הטעם של אלכוהול. אחותי אוהבת את זה, לי זה מר ודוחה.
בת כמה את?
באותו הנושא: