8 תשובות
לשמור אותו ברור
נגד הפלה
נגיד באונס נכנסתי אז ברור שהפלה.. כי זה עדיין לא ילד.. וגם תלוי באיזה גיל
אני לא יודעת זה מצריך הרבה חשיבה
כי מצד אחד לא בא לי להביא ילד לעולם שהוא יסבול בו ומצד שני זה הילד שלי לא אכפת לי שזה לא מתוכנן יהרוג אותי להפיל
אני בעד הפלות
אם אני אכנס להריון לא רצוי
אני אפיל בלי לחשוב פעמיים
בעד הפלות
אני נגד הפלות כי אני נגד רצח.
ילד לא אשם בטעויות של ההורים שלו ולא צריך למות בגללן.
אני מראש לא אגיע למצב של ילד לא מתוכנן בגיל מאוד צעיר כי אני לא אקיים יחסי מין לפני החתונה. אבל גם אם זה היה קורה הייתי שומרת אותו