התחברות הרשמה

אתם אוהבים סינים או קוריאינים?

22 באוקטובר 2018, 19:33
סיןקולנועמתכונים    
3 תשובות
סינים
X
Xopo3o xopo3o
באיזה קטע? זה יפה לבנים הלוק הקוריאני בפנים. בבגדים ובקטע עצמו לא...
.
.מיפ.
יפנים איז דה בסט
מ
מייק_ויסוצקי
באותו הנושא:
אומרים שיפנים הם יפנים, וסינים הם סינים, קוריאנים הם קוריאנים, אז מה אני?!:" (
אם רוסיה גובלת עם סין, אז הרוסים שגרים ליד הגבול הם נראים כמו סינים?
תגידו אתם אוהבים אוכל סיני?
אם נוצרנו מאדם וחווה, ארי שניהם היו לבנים איך זה שיש לנו סינים, יפנים ושחורים?
יש סינים/יפנים שלא אוהבים סושי?
כמה סינים יש בסין?
מה ההבדל בין סינים ליפנים?
מה ההבדל בין סינים ליפנים?
אוהבים אוכל סיני?
מי יותר חתיכים לדעתכם סינים יפנים ותאילנדים או ספרדים וארגנטינאים?
יש סינים\יפנים\קוריאנים יהודים?