8 תשובות
(:
זה הולך להתפוצץ אבל זה לא כואב זה רק הרבה דם
הרכבת אותם מעל למה שצריך ?
שואל השאלה:
לא
לא
הכוונה ליותר שעות
שואל השאלה:
לא 10 שעות ומותר לי 14
לא 10 שעות ומותר לי 14
זה כנראה נים שהתפוצץ. אין לך מה לדאוג זה קורה לכולם. יש לי גם עדשות וזה קורה לפעמים
תנוחי מהעדשות בינתיים. אם לא משתפר או מחמיר בשלב כלשהו לגשת לרופא. בכל מקרה עד שלא עובר לא להרכיב עדשות.
באותו הנושא: