5 תשובות
תמיד אפשר לנסות להשלים, כמובן תלוי בבן אדם ומה קרה בריב ועד כמה הוא טרי
לדעתי זאת שאלה שאת יכולה לשאול רק את עצמך אבל אם היית שואלת אותי, לא יוריד מהאגו שלך לנסות להשלים איתו, נשמע שהוא מספיק חשוב לך כדי לעשות את זה :)
מקווה שעזרתי שיהיה לילה מדהים^^
לדעתי זאת שאלה שאת יכולה לשאול רק את עצמך אבל אם היית שואלת אותי, לא יוריד מהאגו שלך לנסות להשלים איתו, נשמע שהוא מספיק חשוב לך כדי לעשות את זה :)
מקווה שעזרתי שיהיה לילה מדהים^^
פעם אמרו לי דבר נחמד. "אל תתני למישהו להגיד לך לא פעמיים". הכוונה שאם מישהו לא רוצה לדבר איתך או להיות איתך פעם אחת, פשוט לקבל את זה ולהמשיך הלאה. לא רוצה לא צריך הפסד שלו
שואל השאלה:
ניסיתי להשלים איתו אבל הוא לא רוצה נראה לי ואני ממש עצובה
ניסיתי להשלים איתו אבל הוא לא רוצה נראה לי ואני ממש עצובה
אנונימית
זמן מרפא את הכל
תנסי תשלחי לו הודעה ארוכה עם על מה שאת חושבת ועם הזמן אתם תשלימו
באותו הנושא: