9 תשובות
נשמע שאת בדיכאון
שואל השאלה:
דכאון שגורם לכל המשפחה שלי להיות בדכאון? אני ממש מרגישה שהאווירה כבדה בגללי שהם מסתכלים עליי מוזר שאני מדברת איתם, שאפילו שאני יושבת איתם במסעדה אני מרגישה מותשת מרגישה שאני לא יכולה להסתכל להם בעיניים, לא יכולה להקשיב, גם כלפי חוץ אני נראת מוזר כי אח שלי ממש בוחן אותי אני לא מבינה מה קורה לי, אולי אני מוזרה? ממש יש לי חרדה לפני שאנחנו צריכים לצאת ביחד לאנשהו. וזה םאקינג המשפחה שלי שאוהבת אותי.. למה זה ככה? עדיין דכאון? אולי יותר בכיוון של מחלת נפש? הכל מתפרק לי.
אנונימית
תשמעי אני לא אשת מקצוע... אבל כן כשלמישהו מהמשפחה יש דיכאון זה משפיע על כולם. לפי דעתי תקבעי תור עם רופא כדי שתקבלי טיפול נפשי כי זה נשמע שאת ממש סובלת. וגם הוא ייתן לך אבחון מקצועי של הבעיה שלך
שואל השאלה:
אוף נמאס לי מהחיים האלה. מה יקרה אם זה יהיה מחלת נפש? איך אתמודד?
אנונימית
זה לא סוף העולם. הרבה אנשים חולים במחלות נפש ואפילו כאלה שלא ניתן להחלים מהם. בגלל זה אמרתי לך ללכת לרופא הוא ידע להתאים לך טיפול. בכל מקרה זה נשמע שזה מפריע לך ואת היית רוצה לעשות שינוי וזה כבר דבר טוב.
שואל השאלה:
זה כן. אני לא רוצה להיות סכיזופרנית או משהו כזה. לא רוצה שירחמו עליי לא רוצה לאבד קשר עם המציאות וכו'.
אנונימית
סכיזופריה זה דבר שונה לחלוטין. אם היית סכיזופרנית היית יודעת. אבל מחלות נפש תמיד יכולות להידרדר וצריך לקבל טיפול בזמן. אני מקווה שזה מה שתעשי ותלכי לטיפול באמת ותוכלי להתגבר על זה. אני אשמח לשמוע ממך עדכונים אם את רוצה פה בשאלה ואם את רוצה גם בפרטי
שואל השאלה:
אולי אני רק בשלב המקדים למחלת הסכיזופרניה.. עזבי אני ממש בתיסבוכים וממש תודה לך
אנונימית
אולי תנסי ללכת למישהו שיעזור לך לטפל בזה ולאבחן את זה ?