14 תשובות
מסכימה
על מה המינוס? אני מסכימה כי זה קרה לי כמה פעמים
ממש לא מסכימה
לא, לא צריך להכליל את כל הבנים ואת כל הבנות.
אני לדוגמא לא מהווה דוגמא למה שכתבת.
אמ לא(?)
לא מסכימה.
ממש לא, הכללה מזעזעת.
שואל השאלה:
כל פעם שאני עוברת ליד חבורה של 3 בנות זה קורה. ולא, אין בי בעיה. ליד בנים זה לא קורה
אנונימית
כשאת הולכת עם חבורה את מרכלת על מישהי שאת רואה ברחוב? כי אני לא.
אני לא אבל יש לי חברות שכן. ולכן אני מסכימה עם זה
יש ויש.
מעולם לא ריכלתי על מישהו שלא פגע בי באיזושהי דרך, אז לא.
כל כך נכון , די בנות אנחנו רכלניות חח
חחח לגמרי אני אחת מהם , אבל לא תמיד שאני מרכלת זה רע לפעמים זה טוב אני כל הזמן רואה בנות יפות ואומרת לחברות שלי
מה אני אעשה זה קורה וכולן מרכלות