18 תשובות
שואל השאלה:
מזתומרת
מזתומרת
אנונימית
שואל השאלה:
מסת שומן
מסת שומן
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לעלות במשקל
אני לא מצליחה לעלות במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
אני יאכל מלא שאני יתאמן
אני יאכל מלא שאני יתאמן
אנונימית
שואל השאלה:
מסה מלוכלכת
מסה מלוכלכת
אנונימית
שואל השאלה:
וזה משנה ממה אני מעלה במשקל? כי מאוכל בריא אני לא מצליחה לעלות
וזה משנה ממה אני מעלה במשקל? כי מאוכל בריא אני לא מצליחה לעלות
אנונימית
וואו איזה טמטום שריר נוצר משומן מה אתם מטומטמים?! כדי להיות מחוטבת את צריכה לעלות במסת שריר , אם את שחיפית תעשי מסה מלוכלת שזה אומר פיצה המבורגר שווארמה מאכלים שמשמינים אבל שגם יש בהם חלבון ופחמימה טובים שיעזרו לך להגדיל תשריר וככה את תעלי גם בשריר וגם בשומן , בהצלחה!
שואל השאלה:
ולהתאמן תוך כדי? על מה מה להגיד למאמן שאני רוצה לעשות מסה?
ולהתאמן תוך כדי? על מה מה להגיד למאמן שאני רוצה לעשות מסה?
אנונימית
כן וכן
מן הסתם שאת צריכה להתאמן תוך כדי מה ציפית שסתם תעלי בשריר? ולא את ממש לא צריכה לעלות באחוזי שומן מה זאת התשובה המטומט** שנתנו לך? בשביל לעלות במסת שריר ואני מדברת מנסיון *אני מעלה מסת שריר בעיקר בישבן יריכיים* את צריכה להיות במאזן קלורי חיובי כלומר לאכול יותר קלוריות ממה שאת צריכה לצרוך ביום,
ובשביל לעלות מסת שריר את צריכה לאכול 1.6-1.8 גרם חלבון לכל קילו משקל בגוף שלך . כמובן גם שאר אבות המזון כמו פחמימות שומנים וכו .. בהצלחה
ובשביל לעלות מסת שריר את צריכה לאכול 1.6-1.8 גרם חלבון לכל קילו משקל בגוף שלך . כמובן גם שאר אבות המזון כמו פחמימות שומנים וכו .. בהצלחה
זה כן מטומטם לעלות בשומן , אבל זה סתם המלצה שעדיף מסה מלוכלכת כי היא אומרת שהיא שחיפית אז בטח אחוז השומן שלה נמוך ועם השריר עוד יבלוט טיפה ורידים ככה שיהיה מראה הרבה יותר יפה אם היא גם תשמין וגם תעלה בשריר , אבל בכללי להפוך שוצן לשריר זה מטומטם ולא נכון
כמה שאת יותר שחיפית אומנם יותר קשה לעלות במסת שריר אבל כמה שהאחוז שומן שלך יותר נמוך את תהי יותר חטובה כשתעלי מסת שריר . את יכולה לנסות גיינרים למשל .
בכל מקרה אם את רוצה להתייעץ לגבי תרגילים וכאלה את יכולה לשלוח לי הודעה אני יכולה להמליץ לך על תרגילים טובים .
שואל השאלה:
לא מרשים לי גיינר.. מבאס אבל אם אני ממש יצטרך בטח יסכימו
תודהה
לא מרשים לי גיינר.. מבאס אבל אם אני ממש יצטרך בטח יסכימו
תודהה
אנונימית
על מה המינוסים? מה שרשמתי היה נכון
שואל השאלה:
לא עשיתי מינוס..
לא עשיתי מינוס..
אנונימית
קראתי את התשובות חלקית ובהתחלה נאמרו פה שטויות
ד. צודק
רק מתקן, הוא התכוון למסה מלוכלכת (שלא תחשבי בטעות שאומרים ככה חח)
וכשמה כן היא, פשוט תטחני אוכל בלי להסתכל על מה וכמה
ד. צודק
רק מתקן, הוא התכוון למסה מלוכלכת (שלא תחשבי בטעות שאומרים ככה חח)
וכשמה כן היא, פשוט תטחני אוכל בלי להסתכל על מה וכמה
שואל השאלה:
לחח תודה כולם
לחח תודה כולם
אנונימית
באותו הנושא: