התחברות
הרשמה
קרה לכם שנשארתם בבית כי לא היה לכם כח ללכת ללימודים?
28 באוקטובר 2018, 09:03
פדיחות
מחזור
בננה
6 תשובות
כן
Q
Qfhbmkfq
כן
O
One way
בערך מתחילת השנה
Black smoke
כל כך הרבה
F
Fake angel
כןן
m
maiush
כן
L
Laugh all day
באותו הנושא:
האם אני היחידה שנשארה לבד בבית בפורים?
מה הדבר הכי קשה שעברתם בחיים? אני שנשארתי בבית חצי שנה בלי ללכת לבית ספר
נגיד חס וחלילה שנשאר לכם חודשיים לחיות, אתם תמשיכו ללכת לעבודה?
הרגע נפל לי האסימון שנשארו כלום ימים עד סיום הלימודים ויציאה לחופש הגדול.
כמה הכי הרבה זמן שנשארתם בבית?
ללכת ביום האחרון ללימודים ברגל 3-2 קילומטרים או שזה סתם מיותר?
אתם בעד לימודים רגילים בבית ספר או בעד לימודים אקסטרניים (ללמוד לבד בבית ואז להבחן לבגרויות)?
כדי לקבל 12 שנות לימוד צריך כול יום ללכת לבתי הספר?
אתם יוצאים היום לאנשהו או שנשארים בבית?
מתי הייתה הפעם הראשונה שנשארתם לבד בבית?
כדי לקבל 12 שנות לימוד צריך ללכת יום לבתי הספר או לא?