ופשוט קצת התרחקנו ובזמן הזה היא ועוד ילדה שממש שנאו אחת את השניה התחברו ונהיו בסטיות והילדה שהייתה החברה הכי טובה שלי עכשיו החברה הכי טובה גם שלי וגם שלה אבל זה ממש לא מרגיש ככה כל פעם שהילדה השניה ואני מדברות איתה היא מתייחסת רק לילדה השניה כיאלו אני לא קיימת ואכפת לה רק ממנה ואם היא רוצה משהו שהילדה השניה לא רוצה לעשות איתה היא תבקש את זה ממני מה לעשות? להמשיך להיות חברה שלה? אני מרגישה גלגל שלישי