4 תשובות
שואל השאלה:
ואני לא יכולה לעבוד כי אני בת 13 ואני גם הכי בכורה אז אין מי שיעזור להם
ואני לא יכולה לעבוד כי אני בת 13 ואני גם הכי בכורה אז אין מי שיעזור להם
אנונימית
גם אני ככה אם את רוצה לדבר עלזה בפרטי תכתבי לי
מעסיקים
יש מקומות שמעדיפים קטינים
באותו הנושא: