9 תשובות
הזמנה מהחברה
שואל השאלה:
איך אבל? יש אתר או משהו?
איך אבל? יש אתר או משהו?
אנונימית
כנראה מהאתר של למבורגיני או שיש בארץ יבואנים
מהחברה
שואל השאלה:
נגיד ואני מזמינה, איך זה מגיע לארץ? וכמה זמן?
נגיד ואני מזמינה, איך זה מגיע לארץ? וכמה זמן?
אנונימית
לא מהאתר שלהם זה לא נכון, דרך יבואנים לדעתי גם יש בארץ יבואן רשמי כבר...
ובנוגע לזמן זה מאוד תלוי איך ומאיפה זה מגיע לארץ, אם ישירות מהמפעל אז יחסית הרבה זמן אולי אפילו חודש חודשיים
ובנוגע לזמן זה מאוד תלוי איך ומאיפה זה מגיע לארץ, אם ישירות מהמפעל אז יחסית הרבה זמן אולי אפילו חודש חודשיים
זה יגיע לנמל ויקח בערך 3 -4שבועות
יש יבוא אישי של מכוניות,
את יוצרת קשר עם למבורגיני
צריך יותר מדי ' מזומנים'
בארץ רואים ממש ממש בודדים
*******************
במיאמי תראי כאלה בלי עין הרע ,. אצל כל מי שרוצה להיות itay ׁ(=ז'ונגלר) ולעשות הרבה דאוו'ינים על הבנות !---------
גם בפראג אצל הנובורישים
כילד הייתי מעריץ את האוטו למבורגיני קונטאש 1987 (מאז יצאו דגמים יותר מפותחים)
כאשר הדלתות בקלאסה נפתחות לצד מורמות--------- חלום של אוטו
אינשאללה שבשלב כזה או אחר בחיים תגשימי את החלום שלך
את יוצרת קשר עם למבורגיני
צריך יותר מדי ' מזומנים'
בארץ רואים ממש ממש בודדים
*******************
במיאמי תראי כאלה בלי עין הרע ,. אצל כל מי שרוצה להיות itay ׁ(=ז'ונגלר) ולעשות הרבה דאוו'ינים על הבנות !---------
גם בפראג אצל הנובורישים
כילד הייתי מעריץ את האוטו למבורגיני קונטאש 1987 (מאז יצאו דגמים יותר מפותחים)
כאשר הדלתות בקלאסה נפתחות לצד מורמות--------- חלום של אוטו
אינשאללה שבשלב כזה או אחר בחיים תגשימי את החלום שלך
כרגע מכיוון שאין סוכנות רשמית של למבורגיני ניתן להזמין רק דרך יבוא אישי,
יש סוכני רכב שמייבאים רכבים כאלה לארץ, בשביל להזמין אוטו כזה צריך לפנות אליהם ודרכם תוכלי להזמין את האוטו המבוקש
יש סוכני רכב שמייבאים רכבים כאלה לארץ, בשביל להזמין אוטו כזה צריך לפנות אליהם ודרכם תוכלי להזמין את האוטו המבוקש
באותו הנושא: