8 תשובות
תשתי תה תנוחי ותאכלי משהו
שואל השאלה:
בטוח? כי פעם שעברה כשזה קרה לי זה עשה יותר גרוע אני ממש מתקפלת לא יכולה לזוז
בטוח? כי פעם שעברה כשזה קרה לי זה עשה יותר גרוע אני ממש מתקפלת לא יכולה לזוז
אנונימית
אולי את בהריון
שואל השאלה:
לא מצחיק אמיתי עכשיו מה לעשות?
לא מצחיק אמיתי עכשיו מה לעשות?
אנונימית
איך את מרגישה עכשיו?
וממליצה לך ללכת לרופא לבדוק מה זה יכול להיות
וממליצה לך ללכת לרופא לבדוק מה זה יכול להיות
אנונימית
שואל השאלה:
כבר העברתי את זה לבד יש פה מישהו שזה ממש הצחיק אותו העניין ואני לעומתו יעזור לבן אדם שבאמת צריך תשובה הגיונית מקווה שאף אחד לא יצטרך אבל יש לי עוד ידע שיכול לעזור לאחרים תודה בכל מקרה על ההתעניינות
כבר העברתי את זה לבד יש פה מישהו שזה ממש הצחיק אותו העניין ואני לעומתו יעזור לבן אדם שבאמת צריך תשובה הגיונית מקווה שאף אחד לא יצטרך אבל יש לי עוד ידע שיכול לעזור לאחרים תודה בכל מקרה על ההתעניינות
אנונימית
כן לצערי יש כאן כל מיני ליצנים שלא תמיד יעזרו כשצריך..
אני שמחה שאת מרגישה יותר טוב
אבל אם זה קורה שוב תפני לרופא כי זה נשמע לי די רציני
אני שמחה שאת מרגישה יותר טוב
אבל אם זה קורה שוב תפני לרופא כי זה נשמע לי די רציני
אנונימית
זה קורה לפעמים. זה יכול להיות מהתאפקות, או מחיידק הליקובטר פילורי, או קנדידה או רגישות למשהו.. גם לי זה קרה כמה פעמים-זה כאב נוראי שאת לא מסוגלת לעמוד.. במצב, כזה הפיתרון זה ללכת אפילו מכופפת למיטה ובזהירות לשכב- בשכיבה זה לאט לאט עובר, לפעמים בשכיבה זה פחות מורגש- אחרי מנוחה אפילו של כמה שעות זה עובר.
אנונימית
באותו הנושא: