10 תשובות
כן מאוד
עכשיו צבא
עבודה
משפחה
מי צריך את כל זה?!
עכשיו צבא
עבודה
משפחה
מי צריך את כל זה?!
שואל השאלה:
בכיף הייתי מתחלפת איתך
בכיף הייתי מתחלפת איתך
אנונימית
חח מבינה אותך.. כיתה יב זה בקטנה לא לומדים ממש אבל כשמסיימים בית ספר מתחיל הלחץ האמיתי
לגמרי הייתם מתים להתחלף איתי חחח
לא הכי שמחה אבל מה לעשות
תכלס זה ממש כיף יב אבל יש את צבא שגם יכול להיות כיף אם את משרתת עם אחלה אנשים במיוחד בתפיק שאת אוהבת
יב לא כיפית כמו שכולם אומרים..
אמרו לי שהיא שכונה אבל בתכלס, לי היא יותר קשה מיא
אמרו לי שהיא שכונה אבל בתכלס, לי היא יותר קשה מיא
אנונימית
באמת שיב ממש ממש קשה
שואל השאלה:
כן אבל זאת שנה אחרונה שלכם , וכיתות יותר נמוכות יש להם עוד לעבור כמה שנים
כן אבל זאת שנה אחרונה שלכם , וכיתות יותר נמוכות יש להם עוד לעבור כמה שנים
אנונימית
כן אבל רנחנו גם למדנו 11 שנים והשנה האחרונה הכי מייאשת שיש בעולם
באותו הנושא: