7 תשובות
תעשי רק מה שאת אוהבת
תעשי מה שאת אוהבת, אבל אם אומרים לך הרבה אז תחשבי על זה, ואם חשבת ולדעתך זה לא מוגזם תמשיכי איך שאת רוצה
גם לבית ספר את מתאפרת מוגזם?
זה תלוי גם איך את מתאפרת את יכולה לפרט שנבין יותר?
חחח זה עוד מקרה טוב
אצלי בנות דודות בנות 4 כל פעם שרואות אותי מעירות לי מול כל העולם "מזה כמה איפור את שמה?" "כל הפנים שלך אבקת אפייה" "למה את שמה טון וחצי של איפור על הפנים?" "את מפוצצת במייקאפ"
הן ממש חוצפניות יש להן פה ג'ורה אבל אני עונה שאני אוהבת את זה נקודה נכון אי אפשר בלי לשים לב להערות של אנשים כי אם זה בא מיותר מדי אנשים זה כבר מוריד לך ואצלי בדרכ זה בא מילדים קטנים שהם אומרים את האמת אבל שוב אני מרגישה עם זה ביטחון וזה עוזר לי ממש אז כן אני נורא מתפדחת שאומרים לי את זה והורדתי כמה דברים שפעם הייתי שמה או ששמתי בצורה שלא מתאימה לי ועם הזמן למדתי יותר איך להתאפר נכון ויש אנשים שזה מפריע להם ואני אומרת שיחפשו מי יתקע אותם כי אני מרגישה שלמה ויפה עם זה ומי שלא טוב לו יום טוב לו תעשי מה שטוב בשבילך
שואל השאלה:
איך את מתאפרת היום?
אנונימית
פחות דרמטי, כבר לא שמה איילינר בכלל
למדתי לבד לקחת מייקאפ בצבע עור שלי ולא להקשיב לדיילות פדלעות ולהשתמש במברשת שנוחה לי ולא מה שממליצים אנשים, למדתי לכסות כהויות עם קונסילר בתת גוון שלי ולא בצבעים חזקים שהיו מבליטים לי את הכהויות, לשים קונטור נכון ואפילו אני כבר לא עושה את זה אלא רק שמה ברונזר בלי כל הקישוטים, כבר לא צובעת גבות ולא שמה שימר שלא מתאים לי, משתמשת במברשות לכל אחד מהמוצרים שאני שמה על הפנים שנטו נוחים לי! וזהו יש מראה טבעי ולא מאובק מדי ותאמיני לי שיש עדיין אנשים שזה מפריע להם אבל לי ממש לא אז שמה ז** אם תרצי להתייעץ או משהו אני תמיד כאן
שואל השאלה:
כולה מייקאפ, קונסילר וברונזר!!! זה כלום
אני בד"כ שמה cc קרים, עיפרון שחור ואייליינר לפעמים, טיפה מסקרה, ותוחם שפתיים (משתמשת בו לכל השפתיים כמו אודם).
אנונימית
כן ואפילו אודם לא שמה וזה עדיין מוגזם לעיניים של אנשים אבל שוב ממש אפשר לארוז אותם כמו שהם בשקית זבל ולבעוט