4 תשובות
תבדילו... האבן שנפלה זה בחלק שהרפורמים בדכ מתפללים בו, זה מחוץ לאיזור המרכזי המוכר.
והרפורמיות עם התפילין והטלית מגיעות כל ראש חודש כבר שנים
והרפורמיות עם התפילין והטלית מגיעות כל ראש חודש כבר שנים
בגלל הרפורמים והלהטב
כן סימן משמיים
סתם צירופי מקרים נראה לי
באותו הנושא: