12 תשובות
לא אל תלך.
מה אתה בן 12?
לא,אל תלך,זה תת רמה
לא,אל תלך,זה תת רמה
לא למה להסתבך סתם
אל תלך.
לא, למה אתה צריך את זה?
אתה כיתה ג במקרה?
שואל השאלה:
י'א
י'א
אם הוא לא משאיר לך ברירה ותוקף אותך אל תהיה ילד כאפות שלו לדעתי
אלימות זה לא דרך לפתור סכסוכים
אם הוא משפיל אותך ופוגע בך תעמוד על שלך ואל תספוג אבל גם אל תלך מכות סתם
אם הוא משפיל אותך ופוגע בך תעמוד על שלך ואל תספוג אבל גם אל תלך מכות סתם
הדבר הנכון היה לכ לקבוע איתו, אבל עכשיו אם תבטל זה יתפרש כפחד... דילמה
שואל השאלה:
ברחתי לו
ברחתי לו
באותו הנושא: