5 תשובות
את צריכה לשפר את מהירות התגובה שלך ויכולת הספיגה של המוח שלך.
אפשר לתרגל את זה עם תרגילים בחשבון כעיקרון
אפשר לתרגל את זה עם תרגילים בחשבון כעיקרון
אנונימי
הכול בסדר זה לא דבר רע גם אני בדיוק ככה .
אין לך סיבה לשנות את זה קחי תזמן להבין דברים לאט לאט אף אחד לא רודף אחרייך תהיה את .
אין לך סיבה לשנות את זה קחי תזמן להבין דברים לאט לאט אף אחד לא רודף אחרייך תהיה את .
זה בסדר, כנראה שהחשיבה שלך לא מותאמת בדיוק לתכנים של בית הספר (שמי אמר שהם מודדים חכמה?) כנראה שלא מצאת את התחום שאת טובה בו. אני בטוחה שיש משהו שהחשיבה שלך היא בול בשביל זה (או לאו דווקא חשיבה אלא כישורים). תאמיני בעצמך ותהי עם בטחון עצמי:) הכל טוב והחשיבה שלך מעולה! חשבון וריקוד לא קובעים את זה.
אני באמת מקווה שהתעודדת מהתשובות והבנת שהכל בסדר ושאת מעולה כמו שאת. :)
שואל השאלה:
כן תודה
כן תודה
אנונימית
באותו הנושא: