3 תשובות
לא מתאים
אנונימית
שמעי, קודם כל אם את אוהבת אותו אז תעשי מה שבא לך ואל תשאלי פה כי הדעות פה הן לא מעניינות אף אחד.
אני יכול להגיד לך שאחי היה בן 25 ויצא עם אחת שהיא בת 18 והיה להם קשר מדהים והמשפחות קיבלו את זה ממש יפה, החזיקו כשנתיים ביחד.
בקיצור, תעשי מה שמרגיש לך לנכון ואל תייחסי חשיבות לתגובות של אנשים
אני יכול להגיד לך שאחי היה בן 25 ויצא עם אחת שהיא בת 18 והיה להם קשר מדהים והמשפחות קיבלו את זה ממש יפה, החזיקו כשנתיים ביחד.
בקיצור, תעשי מה שמרגיש לך לנכון ואל תייחסי חשיבות לתגובות של אנשים
אנונימי
תלוי בת כמה את.. אם את עוד קטינה כדאי להיזהר כדי שלא יהיה קשר של ניצול
באותו הנושא: