19 תשובות
תגידי תודה ותסתמי
לא
זה נקרא חילוף חומרים מהיר...
זה נקרא חילוף חומרים מהיר...
אנונימית
לא, כיף לך.
לא. יש המון שאוכלים הרבה ולא משמינים.
את חושבת שאת לא משימה
בקצב הזה עוד כמה שבועות צהפכי לנטע ברזילי
בקצב הזה עוד כמה שבועות צהפכי לנטע ברזילי
שואל השאלה:
חח
חח
חח לא מלחיץ בכלל, גם אני מאלה שאוכלים ולא משמינים
אלה הגנים שקיבלנו
אלה הגנים שקיבלנו
לא...יש הרבה אנשים שאוכלים מלא ולא משמינים,גם אני ככה זה הכי כיף
ומה פשר השאלה לגרום לשמנות לקנא לא הבנתי
שואל השאלה:
רק לא נטע ברזיליי
רק לא נטע ברזיליי
שואל השאלה:
מה הקשר לקנא למה בני כמה אנחנו
מה הקשר לקנא למה בני כמה אנחנו
חחח גם אני ככה
אני פרה בנשמה
כולם אומרים לי את זה חחח
אני פרה בנשמה
כולם אומרים לי את זה חחח
"רק לא נטע ברזילי"
היית מתה להיות רבע מההצלחה שלה.
היית מתה להיות רבע מההצלחה שלה.
אנונימית
שואל השאלה:
סורי אבל לא רוצה להיות נטע ברזילי גם לא רוצה תהצלחה שלה
סורי אבל לא רוצה להיות נטע ברזילי גם לא רוצה תהצלחה שלה
לא.
כיף לך
מה רע??!
תגידי תודה ותסתמי. הלוואי עליי.
גם לי היה את זה עד עכשיו במשך חודש ופתאום בבוקר רע אחד ראיתי שאני 2-3 קילו יותר
גם לי היה את זה עד עכשיו במשך חודש ופתאום בבוקר רע אחד ראיתי שאני 2-3 קילו יותר
לא לשאול שאלות כאלה בסטיפס בבקשה. זה מן הסתם פוגע באנשים עם חילוף חומרים חרא כמוני.
אנונימית
באותו הנושא: