4 תשובות
אם את מתאפרת ולא שמה פריימר מתחת זה גם יכול לגרום לפצעים בכל מקרה זה גם חלק מההורמונים.. גם אני ככה בכל מחזור
לי בכללי יש חצ'קונים שזה ממש מבאס אבל במחזור יש לי פצצות בפרצוף וזה פשוט עצוב..
אנונימית
זה הורמונים, אבל מה שכן תדאגי לשמור על פנים נקיות. סבון פנים כל יום, לאכול ירקות, לשתות המון מים, להחליף סדינים.
אוף גם לי
ממש עכשיו חשבתי על זה
מצטרפת לשאלה
ממש עכשיו חשבתי על זה
מצטרפת לשאלה
אנונימית
באותו הנושא: